אפשרויות פרסום סמוי וגלוי באמצעות הדפסה על מוצרי פרסום
הדפסה על מוצרי קד"מ והטבעה של סימנים מסחריים כאמצעי מיתוג רב השפעה וארוך טווח.
הדפסה על מוצרי פרסום היא אחד האמצעים היותר מקובלים בעולם השיווק וקידום מוצרים ספציפיים ומיתוג חברות וגופים מסחריים ונותני שירותים אחרים.
באמצעות הדפסה על מוצרי קד"מ ואף על מוצרים רגילים מצליחות חברות להגיע למגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים וללכוד את תשומת לבם ולעורר בהם עניין.
מקובל כיום להשתמש בהדפסה על מוצרי פרסום הן לאירועים מיוחדים והן כאמצעי מתמשך להעמקת המיתוג ורמת המוכרות של החברה אותה מפרסמים.
הן פרסום סמוי והן פרסום גלוי הפכו כיום לכלי רב ערך בשימוש יומיומי בעל השפעה מרחיקת לכת על מגוון רחב של חברות יצרניות, חברות שירותים ומשווקים בכל תחומי המשק.
לקריאה נוספת ואמצעי פרסום:
התחרותיות בתחום המסחרי כגורם העיקרי להדפסה על מוצרי פרסום
בעולם התחרותי של הפרסום והשיווק, בעלי עסקים מחפשים כל הזמן דרכים חדשניות ומקוריות לקדם את המותג שלהם, לשמר את הקשרים עם קהל הלקוחות הקיים אך יחד עם זאת לכוון ולהתחבר לקהל היעד החדש הפוטנציאלי.
אחת מהאסטרטגיות הפרסום היעילות יותר והמגוונות היא שימוש בהדפסה על מוצרי פרסום של אלמנטים אשר מזוהים עם החברה באופן ישיר כגון שם החברה ועד אלמנטים שמודפסים כאלמנט פרסום סמוי כגון צבע המזוהה עם החברה או המוצר.
הדפסה על מוצרי פרסום אפשרויות פרסום סמוי וגלוי כאחת
לפניכם דוגמאות לפרסום סמוי ופרסום גלוי אשר נלווים להדפסה על מוצרי קד"מ
אפשרויות פרסום גלוי עם הדפסה על מוצרי קד"מ
- לוגו וסלוגנים מודפסים
אחת האפשרויות הנפוצות ביותר לפרסום גלוי היא הדפסה על מוצרים של סמלים של החברה כגון לוגו של חברה, שם החברה, סיסמאות (סלוגנים) או שמות מותגים ומוצרים של החברה.
הדפסה על מוצרי פרסום כגון עטים, ספלים, חולצות טריקו, כובעים, תיקים, פריטי אופנה וספורט ועוד שמייצרים חשיפה תמידית בעת השימוש.
- הטבעות הדפס על מוצר
ניתן להדפיס את שמות החברה, שמות של מוצרים ספציפיים, התכונות ו/או התמונות שלהם ישירות על פריטים הקשורים לתעשייה או לקהל היעד שלהן. לדוגמה, הדפסה על מוצרי קדם כגון בקבוקי מים או מגבות חדר כושר ובגדי כושר.
- עיצובים מותאמים אישית
ניתן להדפיס על מוצרי פרסום עיצובים מותאמים אישית, דמויות ו/או איורים ייחודיים המשקפים את מוצרי החברה או מוצר ספציפי אשר מייצג את המותג או המסר של החברה.
הדפסה של עיצובים ייחודיים אלו יכול לעזור למותג להיות שונה ולהתבלט וכך ליצור רושם בלתי נשכח.
אפשרויות פרסום סמוי בעזרת הדפסה על מוצרי פרסום
- מיתוג עדין בפרסום סמוי
לעיתים יש עדיפות לפרסום סמוי באמצעות הדפסה על מוצרי פרסום של אלמנטים שהקשר שלהם לחברה הוא עקיף ואינו ישיר.
יש חברות אשר מעדיפות צורות פרסום סמוי, עדינות יותר על ידי רקמה למשל של ראשי תיבות על פריטים אשר נמצאים בשימוש יומיומי כגון כובעים, חולצות, ופריטים נוספים.
לעיתים ראשי התיבות מופיעים כחלק מהעיצוב מורכב יותר או שהם חלק קטן מלגו למשל.
- הדפסה על מוצרי פרסום של הודעות נסתרות
ניתן להדפיס הודעות שיווקיות חלקיות ואפילו מילים בודדות או להדפיס קודים נסתרים על מוצרים המחייבים פעולה קוגניטיבית אקטיבית על מנת להבין את המסר ולעיתים הם אף נראים רק מזווית מסוימת של המוצר.
הדפס על מוצרי קד"מ של פרסום סמוי יכולה ליצור תחושה של מסתוריות ואינטריגות בלתי מובנות וכך לעורר תשומת לב ומשיכה.
- הדפסה על מוצרי פרסום של קודי QR או קישורים נסתרים
הדפסת קודי QR או קישורים נסתרים על פריטי קידום מכירות יכולה לספק חווית פרסום אינטראקטיבית ומתאימה בעיקר לדור הדיגיטל.
בעת סריקה או הגעה למסרים מוצפנים המשתמשים נחספים למעשה לפרסום סמוי שאינו גלוי למי שאינו פועל אקטיבית לגלות מה מסתתר מאחורי הקוד.
לסיכום פרסום סמוי וגלוי בעזרת הדפסה על מוצרי פרסום
אפשרויות פרסום סמוי וגלוי באמצעות הדפסה על מוצרי קד"מ יכול להיות יעילות בדרכים שונות.
פרסום גלוי מבטיח חשיפה מתמדת למותג, בעוד שפרסום נסתר יכול ליצור תחושת סקרנות ומעורבות.
הבחירה בין האפשרויות הללו תלויה לרוב באסטרטגיית השיווק של המותג, בקהל היעד וברמת העדינות או הנועזות הרצויה בגישת הפרסום שלהם.
היתרונות של הדפסה על מוצרי פרסום
- חשיפת אינטנסיבית של סממני המותג.
- השקעה חסכונית בשיווק (השקעה חד פעמית).
- אפשרות מיקוד בקהל יעד על הדפסה על מוצרי פרסום ספציפיים מותאמים אל דמוגרפיית היעד.
- הדפסה על מוצרי פרסום משאירה רושם ארוך טווח.
חסרונות אפשריים של פרסום באמצעות הדפסה על מוצרי פרסום
- הדפסה על מוצרי פרסום באיכות ירודה – גורם למעשה לפרסום שלילי
- אפשרות העברת מסרים מוגבלת הן בפרסום סמוי והן בפרסום גלוי – בשל אילוצי מקום.
- שימוש במוצרי פרסום חד פעמיים עלול לעורר תגובה שלילית בשל היותם לא ידידותיים לסביבה.
לסיכום: יש להתייחס אל הדפסה על מוצרי פרסום והדפסה על מוצרי קד"מ מתוך ראייה ארוכת טווח על אף שלעיתים ההשקעה הראשונית בכל מוצר לכאורה אינה מצדיקה את עצמה.